Na tejto stránke sa používajú COOKIES. Viac informácií nájdete na: Cookies

load

Podpora a servis

Podpora a servis fujitsu-shop.sk


 

Technická infolinka

Máte technický problém s produktom Fujitsu?

Potrebujete informácie ohľadom servisu?

Potrebujete poradiť s registráciou Service
Packu?

Service Desk odpovie na Vaše technické otázky, môžete ho kontaktovať telefonicky alebo vyplniť kontaktný formulár.
 

kontaktujte Service Desk Fujitsu


Ovládače a príručky

Všetky ovládače, verzie systému BIOS, aktualizácie softvéru pre počítačové systémy Fujitsu a príručky k produktom je možné stiahnuť tu.
Aby ste mohli otvoriť súbor pdf, musíte mať nainštalovaný Adobe Acrobat Reader DC
 

Podpora a servis fujitsu-shop.sk

Podpora a servis fujitsu-shop.sk

Ovládače
a súbory
Návody
k obsluhe


DeskUpdate

DeskUpdate je aplikácia pre automatickú inštaláciu softvéru (ovládače a utility) pre Vaše zariadenie Fujitsu.
 

Podpora a servis fujitsu-shop.sk
Stiahnuť aplikáciu DeskUpdate


 

Hľadáte ovládač alebo manuál pre Váš systém? Zaujímate sa o dáta na stiahnutie a technické informácie o Vašom produkte Fujitsu? Chcete zistiť, aké záručné podmienky sa vzťahujú na Váš produkt alebo na koho sa obrátiť v prípade problémov? Všetky tieto informácie a ešte viac je možné nájsť na stránkach servisu a podpory.

V prípade, že potrebujete cenovú ponuku na servisný úkon alebo ste nenašli požadovanú službu, kontaktujte nás e-mailom na servis@fujitsu-shop.sk alebo telefonicky a my Vám konkrétny servisný úkon vrátane náhradných dielov (pokiaľ sú potrebné) naceníme. Viac informácií

Riešenie záručnej opravy

viac informácií

Zadať záručnú opravu (objednať zvoz do servisu)

Servisné služby

Inštalácia Operačného systému

Downgrade Operačného systému

Recovery DVD

Update na Windows 10

Rozšírenie záruky

CHCETE SA VYHNÚŤ NEČAKANÝM NÁKLADOM?

Predĺžte si záruku svojho zariadenia.
 

NOTEBOOKY  |  POČÍTAČE


 

Informácie o záruke

Tu môžete nájsť informácie o rôznych typoch záručného servisu, ktoré spoločnosť Fujitsu ponúka v regióne, ako aj podmienky, za ktorých je záruka zaručená. Záruka sa dá uplatniť na celom svete, všade tam, kde má Fujitsu autorizované servisné stredisko, a to v rozsahu, v akom je záručný servis v danej krajine k dispozícii.

Váš produkt vyhľadáte zadaním sériového / identifikačného čísla. 

Podpora a servis fujitsu-shop.sk Kde sa nachádza
sériové číslo ?
Podpora a servis fujitsu-shop.sk Informácie
o záruke
Podpora a servis fujitsu-shop.sk Registrácia
záruky

V prípade, že ste nenašli požadované rozšírenie záruky alebo potrebujete poradiť s výberom, kontaktujte nás na obchod@fujitsu-shop.sk


Podpora a servis fujitsu-shop.sk Konfigurátor produktov


 


Service Desk Fujitsu

Service Desk odpovie na Vaše technické otázky, môžete ho kontaktovať telefonicky alebo vyplniť kontaktný formulár. Máme veľa webových nástrojov, ktoré Vám umožnia vyriešiť Váš problém bez nutnosti kontaktovať Service Desk, ako je napr. DeskUpdate. Ak sa domnievate, že naše webové nástroje nevyriešia Váš problém, potom odporúčame vyplniť kontaktný formulár a uviesť čo najviac podrobností o chybe produktu. V prípade potreby Vás bude Service Desk kontaktovať s žiadosťou o doplnenie informácií. V naliehavých prípadoch odporúčame obrátiť sa na Service Desk po telefóne.

Skôr, ako budete Service Desk kontaktovať, pripravte si nasledujúce informácie:

- produkt ID alebo sériové číslo vášho prístroja
- popis závady
- zmeny konfigurácie hardvéru alebo softvéru pred zlyhaním systému

 

Podpora a servis fujitsu-shop.sk Kontaktný formulár
Service Desk
Upozorňujeme, že doba spracovania sa môže meniť podľa zložitosti vašej požiadavky a môže uplynúť až niekoľko dní, než na svoj e-mail obdržíte odpoveď. V naliehavých prípadoch radšej kontaktujte technickú podporu telefonicky.



 

Kontaktujte Technickú Infolinku Fujitsu Technology Solutions

K dispozícii je Vám cez pracovné dni od 8:30 do 17:00 
 

SK  +421 (0) 233 006 720
ČR  +420 (0) 246 019 270


 

Dedikovaná linka pre skenery

ČR  +420 (0) 251 025 400


 

Dedikovaná linka pre servery a dátové úložiská

(ECONEL, PRIMERGY, PRIMEPOWER, PRIMEQUEST alebo ETERNUS)
 

SK: +421 (0) 233 006 725
ČR: +420 (0) 246 019 275


 

Dispečing Fujitsu Technology Solutions 

K dispozícii je Vám každý deň do 0:00 do 24:00
 

Podpora a servis fujitsu-shop.sk

Dispečing Fujitsu Technology Solution je určený pre požiadavky
na zásah pre Service Packy a zmluvy s vysokou dostupnosťou

ČR: +420 (0) 233 032 803

Zoznam spoločností so servisnou autorizáciou
 

Jedná sa o servisné spoločnosti, spravidla špecializované na servis výpočtovej techniky, s celoplošným pokrytím. Títo partneri sú autorizovaní na vykonávanie opráv pre všetkých zákazníkov v produktových segmentoch, pre ktoré majú servisnú autorizáciu.


 

Podpora a servis fujitsu-shop.sk

Servisní partneri
pre Slovensko

Podpora a servis fujitsu-shop.sk

Servisní partneri
pre Českú republiku

 
 


Riešenie záručnej opravy

V prípade záručného servisu poskytovaného u poskytovateľa musia byť všetky položky dodané vo vhodnom obale servisnému stredisku. Kontaktujte autorizované servisné stredisko spoločnosti Fujitsu a dohodnite sa na vyzdvihnutí a doručení vášho produktu Fujitsu po ukončení opravy. Ak ste sa rozhodli zaslať produkt kuriérskou službou, ubezpečte sa, že je vhodne zabalený a kompletne poistený. Spoločnosť poskytujúca servis v mene spoločnosti Fujitsu nenesie žiadnu zodpovednosť za škodu vzniknutú počas prepravy. 

 

Postup nahlásenia opravy

Kontaktujte servisné stredisko SWISS

pre NOTEBOOKY, POČÍTAČE, TABLETY, SERVERY, DISKOVÉ POLIA, NAS a PRÍSLUŠENSTVO Fujitsu 
 

Zvoz na záručnú opravu objednáte cez on-line formulár na stránkach servisného strediska SWISS.  
 

Objednať zvoz do servisu


Servisné stredisko môže požiadať o doplňujúce údaje o závade. K produktu pribaľte KÓPIU DOKLADU O KÚPE, vytlačený e-mail od servisného strediska a príslušenstvo (adaptér, batéria)

 

Kontaktujte servisné stredisko CCC

pre LCD MONITORY 
 

Zvoz na záručnú opravu objednáte cez on-line formulár na stránkach servisného strediska CCC.  
 

Objednať zvoz do servisu


Servisné stredisko môže požiadať o doplňujúce údaje o závade. K produktu pribaľte KÓPIU DOKLADU O KÚPE, vytlačený e-mail od servisného strediska a príslušenstvo (adaptér, batéria)

 

Ostatné príslušenstvo a produky

Pre reklamáciu príslušenstva a produktov ostatných výrobcov ponúkaných v internetovom obchode fujitsu-shop.sk kontaktujte predajcu:

Euroline computer s.r.o.
Svätoplukova 7, 036 01  Martin

+421 (0) 43 4224 771
+421 (0) 905 468 328
+421 (0) 905 468 323

servis@fujitsu-shop.sk

Pre produkty zakúpené cez internetový obchod fujitsu-shop.sk. Pri komunikácii so servisom uveďte PN (p/n produktové čislo) a SN (s/n sériové číslo) zariadenia a Vaše kontaktné údaje. Do predmetu správy, prosím, napíšte: Záručný servis.

 

Tlačiarne OKI

Štandardné záručné podmienky platné pre Slovenskú republiku nájdete v záručnom liste tu.
 

Výrobky sa z hľadiska záruky delia na servisované na mieste inštalácie (on-site) a v servise (bring-in). Spôsob záručného servisu jednotlivých zariadení OKI nájdete tu.

Zoznam autorizovaných servisov OKI


 

UPOZORNENIE

Používanie neoriginálneho spotrebného materiálu sa môže predražiť. V poslednej dobe sme zaznamenali zvýšený počet prípadov, keď použitie neoriginálnych tonerov (tonerov iného výrobcu, ako spoločnosti OKI) zjavne poškodilo funkčnosť výrobkov OKI (napr. chybu zapekacej jednotky). Dôrazne teda upozorňujeme, že s odvolaním sa na Záručné podmienky k výrobkom značky OKI (na stiahnutie tu), nie je na také reklamácie braný ohľad a všetky náklady na opravu zariadenia je v takom prípade povinný uhradiť zákazník.

Riešenie pozáručnej opravy

V našom servise vykonávame pozáručný servis na všetky produkty predávané v internetovom obchode fujitsu-shop.sk.
Pri komunikácii so servisom uveďte PN (p/n produktové číslo) a SN (s/n sériové číslo) zariadenia a Vaše kontaktné údaje.
 

servis@fujitsu-shop.sk

Do predmetu správy, prosím, napíšte: Pozáručný servis.

 

Cenová ponuka

Pre nacenenie pozáručnej opravy postačuje doručiť zariadenie do nášho servisného strediska v Martine. Pokiaľ chcete využiť zvoz zariadenia kuriérom, pošlite objednávku zvozu na:
 

servis@fujitsu-shop.sk

V e-maili, prosím, nezabudnite uviesť typ zariadenia (PN a SN), popis poruchy a Vaše kontaktné údaje. Do predmetu správy prosím napíšte: Pozáručný servis - preprava. Cena služby je:

5,90 €  s DPH  ( balíky do 10 kg )

Po analýze poruchy Vám zašleme cenovú ponuku na opravu, vrátane potrebných náhradných dielov.

Cenová ponuka na náhradné diely do 3 pracovných dní.

Pokiaľ s opravou nebudete súhlasiť, bude Vám účtovaný poplatok za základnú analýzu poruchy:

15,00 €  s DPH  ( pri osobnom vyzdvihnutí zo servisu )
20,90 €  s DPH  ( pri zaslaní kuriérom späť k Vám - balík do 10 kg )

 

Servis

Ak budete s opravou a cenou podľa ponuky súhlasiť, za analýzu poruchy neplatíte, doprava zariadenia späť k Vám je bezplatná.

Servis môže vyžadovať platbu za náhradné diely potrebné na opravu vopred.
 

Kompletný cenník servisných služieb


 

Kontakty na servis

Euroline computer s.r.o.
Svätoplukova 7, 036 01  Martin

+421 (0) 43 4224 771
 

servis@fujitsu-shop.sk