SWAPit ZÁRUKY
RICOH
Chráňte Váš skener
s rozšíreným servisom
Rozšírenia záruky RICOH garantujú ten najlepší servis pre vaše zariadenia. Vďaka skvelému servisu profesionálnych technikov bude o vaše skenery vždy dobre postarané.

Informácie o záruke SWAPit
Servisná podpora dokumentových skenerov
Predĺženie štandardnej záručnej doby na ďalších 36 mesiacov
Telefonická a helpdesk podpora 8/5 v českom jazyku.
Dodanie náhradného zariadenia kuriérom zahrnuté v cene služby.
Výmena zariadení v mieste inštalácie do 3 pracovných dní.
Náhradná jednotka, ktorá má podobné funkčné parametre ako vymieňané zariadenie, bude dodaná buď nová alebo repasovaná.
V rámci tejto služby je povinnosťou zákazníka uchovávať prepravný (pôvodný) obal zariadenia z transportných dôvodov. Ak zákazník nemá originálny obal, hradí si vždy prepravu skenera do autorizovaného servisu na vlastné náklady.
Servisná podpora sa vzťahuje na dokumentový skener. Súčasťou pomoci nie je jednotka zdroja. Servisná podpora na zariadení nie je poskytovaná na neodborné zaobchádzanie užívateľom a spotrebný materiál.
Autorizovaný servis neručí ani nebude mať voči zákazníkovi žiadnu povinnosť, ktorá by vyvstala alebo by akýmkoľvek spôsobom bola spojená so zmenami, úpravami alebo rozširovaním zariadení, ktoré by sa vykonávali akoukoľvek inou stranou.
Autorizovaný servis si vyhradzuje právo naúčtovať zákazníkovi pri svojich štandardných hodinových sadzbách akúkoľvek prácu poskytnutú mimo rozsah týchto podmienok, vrátane:
- Služieb vyžiadaných neoprávnenými zástupcami zákazníka.
- Prác súvisiacich s nepovoleným používaním zariadení.
(Vrátane prevádzkovania zariadení v rozpore s konštrukčným určením, v rozpore s užívateľskou dokumentáciou, ktorá je dodávaná spolu so zariadením alebo kvôli používaniu dodávok, či položiek podliehajúcich opotrebovaniu, ktoré nebudú poskytnuté autorizovaným servisom.) - Porúch zariadení spôsobených alebo vznikajúcich z poruchy, a rovnako osciláciou elektrického napájania.
- Nutnej profylaxie skenera na odstránenie závady alebo natierania povrchovej úpravy zariadenia.
- Opravy optických zostáv alebo iných položiek, ktoré ako dôsledok normálneho opotrebenia už nemôžu byť udržiavané v dobrom a funkčnom stave.
Autorizovaný servis nebude zodpovedať za žiadne oneskorenia alebo následky oneskorení pri plnení svojich povinností podľa servisnej zmluvy pre SWAPit, ak je toto oneskorenie spôsobené príčinami za hranicou jeho primeranej kontroly (preprava, dostupnosť náhradných zariadení, dostupnosť náhradných dielov atď.).
Podmienky vyžadované pre bezchybnú prevádzku
Platia údaje uvedené v užívateľskej dokumentácii a ďalej musia byť splnené nasledovné podmienky:
- Používajú sa len originálne napájacie a dátové káble.
- Voľná plocha okolo skenera umožňujúca pohodlný prístup k zariadeniu.
- Umiestnenie na pevnom a stabilnom podklade mimo zdroj sálavého tepla, mimo priame slnečné žiarenie, vyžaduje sa priestor bez vibrácií.
- Priestor bez rušivého elektrického alebo magnetického poľa.
- Ochrana zariadení pred účinkami statickej elektriny.
- Prašnosť na úrovni bežnej nefajčiarskej kancelárskej prevádzky.
- Nestavať a nepokladať žiadne predmety na zariadenie.
- Teplota od 15°C do 35°C, relatívna vlhkosť medzi 30% a 80%.
- Zabrániť vniknutiu tekutín, neskenovať mokré predlohy, zabrániť vniknutiu kancelárskych sponiek a svoriek.
- Nezakrývať ventilačné otvory zariadenia.
- Užívateľ zabezpečuje prevádzkovú údržbu podľa odporúčaní výrobcu.
- Na čistenie nepoužívať aerosolové spreje.
Spoločnosť INFOMATIC s.r.o.
Autorizovaný predajca a poskytovateľ autorizovaného záručného aj pozáručného servisu.
Odporúčané produkty (22)
Rozšírenie záruky na 3 roky Carry-In / pre skenery
Rozšírenie záruky na 3 roky Carry-In / pre skenery
Rozšírenie záruky na 3 roky Carry-In / pre skenery
Rozšírenie záruky na 3 roky Carry-In / pre skenery
Rozšírenie záruky na 3 roky Carry-In / pre skenery
Rozšírenie záruky na 3 roky Carry-In / pre skenery
Rozšírenie záruky na 3 roky Carry-In / pre skenery
Rozšírenie záruky na 3 roky Carry-In / pre skenery